Arkadşalar varmısınız
Klan SavaÅları- OrtaçaÄda gecen browser oyunu! teki oyunda r10.net klanı kuralım ve bu sitenin adını ordada duyruulalım eğer ben varım diyorsanız
sds dünyasında olanları ben klana alayım diğer dünyadakileri de başka arkadaşlar alsın
Klan Savaşalrı
7
●2.162
- 06-04-2008, 17:49:34
- 06-04-2008, 17:55:03klan açıklamasına adam gibi bişi yazarıs çoluk çocuk gelmez kanımca
puan kaç world 4 de ?