• 06-04-2008, 17:49:34
    #1
    Arkadşalar varmısınız

    Klan Savaşları- Ortaçağda gecen browser oyunu! teki oyunda r10.net klanı kuralım ve bu sitenin adını ordada duyruulalım eğer ben varım diyorsanız

    sds dünyasında olanları ben klana alayım diğer dünyadakileri de başka arkadaşlar alsın
  • 06-04-2008, 17:52:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    gerek yok kanımca. Wm işleri ile ilgilenen herkes biliyr zaten siteyi. eğer çoluk çocuk dolarsa vay halimize.
  • 06-04-2008, 17:55:03
    #3
    klan açıklamasına adam gibi bişi yazarıs çoluk çocuk gelmez kanımca
  • 06-04-2008, 17:56:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bilen biliyor zaten kime tanıtacaksın siteyi?
  • 23-07-2008, 23:13:28
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ben Speed'deyim.. (: 10.000 Puanım & 2 Köyüm Var
  • 05-08-2008, 16:25:45
    #6
    bende speed'deydim ama bıraktım şimdi tek wolrd 17 oynuyorum yok mu world 17 oynayan
  • 14-08-2008, 08:55:18
    #7
    w4de olan var mı
  • 14-08-2008, 17:11:08
    #8
    world4 yok puan kaç world 4 de ?