Merhaba Arkadaşlar Herşeyi Kurduk Chler Açılıyor Fakat Database Açılmıyor.

SYSERR: Jul 7 15:12:04 :: Start: TABLE_POSTFIX not configured use default
SYSERR: Jul 7 15:12:04 :: InitializeTables: InitializeMobTable FAILED
SYSERR: Jul 7 15:12:04 :: Initialize: Table Initialize FAILED
SYSERR: Jul 7 15:12:04 :: pid_deinit:

böyle bi hata alıyorum. Yardımcı olabilecek varmı.

Şimdiden Teşekkürler İyi Günler