
Merhaba arkadaşlar.Humblebundle bilmeyenler için bir konu açmak istedim.Bu sitenin şuanda origin kampanyası var.logosunuda üste koydum.11 gün sonra bu kampanya bitiyor.Bu site oyunlara bağış yapmayla çalışıyor.Mesela bu kampanyaya 1 usd verirseniz
Dead Space
Burnout Paradise: The Ultimate Box
Crysis® 2Maximum Edition
Mirror's Edge
Dead Space 3
Medal of Honor
bu oyunlara sahip oluyorsunuz.Atıyorum 3 usd vermek istediniz yine bu oyunlara sahip oluyorsunuz.Purchase dedikten sonra üstte bir baraj oluyor.Oyuncuların bu oyunlara bağışladıkları para.Eğer bu barajın 0.01 cent fazlasını verirseniz bu oyunların yanında Battlefield 3 ve Sims 3 + Sims3 starter pack veriyor.Şuanda baktığımda baraj 4.81 dolar siz 4.82 dolar verdiğinizde bu oyunların hepsine sahip oluyorsunuz.Şuanda zaten bir dead space 3 20 dolar gibi bir rakam

Başka konularda görüşmek üzere ..