• 27-05-2022, 12:32:26
    #1
    Merhaba Admin menüde modülü kurup kaldırınca bu menüler çoğalıyor nasıl teke düşürebilirim arkadaşlar? ocmod olarak kurulu





  • 27-05-2022, 12:35:40
    #2
    hocam menüler dolaşım kısmı oluyor sanırım ordan sileceksin.
  • 27-05-2022, 12:40:14
    #3
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam menüler dolaşım kısmı oluyor sanırım ordan sileceksin.
    Biraz daha açabilir misiniz?
  • 28-05-2022, 00:52:14
    #4
    önbellek temizleyince yine de kalıyor mu
  • 28-05-2022, 13:14:20
    #5
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önbellek temizleyince yine de kalıyor mu
    Evet hocam kalıyor
  • 31-05-2022, 01:26:49
    #6
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam menüler dolaşım kısmı oluyor sanırım ordan sileceksin.
    Modifikasyonları güncelleyin
  • 31-05-2022, 01:28:02
    #7
    Xpecial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Admin menüde modülü kurup kaldırınca bu menüler çoğalıyor nasıl teke düşürebilirim arkadaşlar? ocmod olarak kurulu





    Modifikasyonları güncelleyin
  • 01-06-2022, 10:20:35
    #8
    halilcirak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modifikasyonları güncelleyin
    İşe Yaramıyor hocam denedim