Xpecial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Admin menüde modülü kurup kaldırınca bu menüler çoğalıyor nasıl teke düşürebilirim arkadaşlar? ocmod olarak kurulu





Modifikasyonları güncelleyin