• 25-08-2021, 00:17:10
    #1
    1.Sorun menüye mouseyi götürünce beyaz kutucuk görünüyor,iletişimde olduğu gibi beyaz noktayı ve bu beyaz tiki nasıl kaldırabiliriz ?



    2.sorun
    2.sayfaya gitmeye çalışıyorum site donuyor
  • 25-08-2021, 00:26:46
    #2
    Merhabalar

    1: Css üzerinden düzenleme ile o kaldırılabilinir yada farklı bir görünüm verilebilinir...
    2: Donma vb işlemler genellikle hosting yada kullanılan temadan kaynaklıdır.

    Site isminizide yazarsanız daha kolay bakılabilinir.

    Saygılarımla
    https://teklan.com.tr
  • 25-08-2021, 00:28:23
    #3
    Çok saçma paneli var düzenleme ayrı bir ölüm
  • 25-08-2021, 00:31:36
    #4
    1.modullerden ayarlanabilir
    2.temadan kaynaklanabilir
  • 25-08-2021, 00:32:25
    #5
    Merhabalar

    aşağı ok için temanızdan ilgili dosyadan alttaki satırları kaldırmanız gerekmektedir.

    genellikle temalar içerisindeki menü kısmını düzenlemek için gitmeniz gereken yol ise;

    "public_html => catalog => view => theme => default => template => common"yolu içerisinde header.tpl veya menu.tpl dir.

    <i class="fa fa-angle-down" aria-hidden="true"></i>
    Saygılarımla
    https://teklan.com.tr
  • 25-08-2021, 00:34:44
    #6
    TekLanDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar

    aşağı ok için temanızdan ilgili dosyadan alttaki satırları kaldırmanız gerekmektedir.

    genellikle temalar içerisindeki menü kısmını düzenlemek için gitmeniz gereken yol ise;

    "public_htmlcatalogviewthemedefaulttemplatecommon" yolu içerisinde header.tpl veya menu.tpl dir.

    <i class="fa fa-angle-down" aria-hidden="true"></i>
    Saygılarımla
    https://teklan.com.tr
    Temayı bozmasına gerek yok hocam modüllerden ayarlanıyor menü kısmı tabi bakmak lazım
  • 25-08-2021, 00:36:56
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temayı bozmasına gerek yok hocam modüllerden ayarlanıyor menü kısmı tabi bakmak lazım
    Tek marka ürün satılacak ise açılır menü olayını kaldırması gerekli ama çeşitlilik var ise bu temadan düzenlenmesi gerekli çünkü açılır menü ikonu bu hocam

    Saygılarımla
    https://teklan.com.tr