1.Sorun menüye mouseyi götürünce beyaz kutucuk görünüyor,iletişimde olduğu gibi beyaz noktayı ve bu beyaz tiki nasıl kaldırabiliriz ?



2.sorun
2.sayfaya gitmeye çalışıyorum site donuyor