Kurulum hatası? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kurulum hatası?
0
●
684
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Ofis Uygulamaları
Kurulum hatası?
10-02-2014, 16:56:10
#1
kardelenkurt
Merhaba arkadaşlar,
2010 office yükledim. Her defasından açmaya çalıştığımda yapılandırılıyor diyor ama açılmıyor sebebi ve çözümünü bilen var mı?
Teşekkürler
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler