Konu
Kurulum hatası?
10-02-2014, 16:56:10
#1
kardelenkurt
Merhaba arkadaşlar,
2010 office yükledim. Her defasından açmaya çalıştığımda yapılandırılıyor diyor ama açılmıyor sebebi ve çözümünü bilen var mı?
Teşekkürler