• 25-02-2013, 22:36:23
    #1
    not :reklam falan degıldır

    bugun bır yabancı sarkıyı ararken youtubede en cok dınelnen müzikler kısmına bayım dedım orada psy nın yanında falan bu vardı


    sımdı anlayamadım kı bu kadar ızlenmısse bu adamlar neden hıc bıryerde gormedım ılkkez goruyorum normalde medya cok ugrasır bu tıp ıslerle

    http://www.youtube.com/watch?v=AYUXOP9hPyU
  • 25-02-2013, 22:41:44
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sen bu diyarlardan uzak kalmışsın arkadaşım
    Herkesin dilinde, çok kötüymüşsün ve tesbih yaptım
  • 25-02-2013, 22:42:13
    #3
    Günde 10 sefer dinliyorum en az. İndirdim telefonumda var. Çok güzel yorumlamışlar.
  • 26-02-2013, 12:32:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Dalışa giderken 15 dk yol gidiyorduk liman a, Fix çalan şarkılardan biri idi ama bu versiyonu değil
  • 26-02-2013, 12:50:11
    #5
    Hüseyin Kağıt iyidir
  • 26-02-2013, 12:55:37
    #6
    Nerde yaşıyosun arkadaşım sen
  • 26-02-2013, 12:57:26
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hüseyin kağıtı bilmiyor musun hocam bende dinlerim bu şarkıyı hep
  • 26-02-2013, 13:31:11
    #8
    10 Martta açılışımız için ayarladık. Günübirlik görüşeceğiz. 10.000TL'ye anlaştık. Harika bir ses. Hüseyin Kağıt Reis.
  • 26-02-2013, 14:28:12
    #9
    bu ankara parçalarını bir türlü sevemedim nedense sevenlerede birşey diyemem tabi zevk meselesi