8 Milyon mu izlemiş ben mi yanlış görüyorum?
20
●1.601
- 27-02-2013, 10:33:07kahkaha attım hjadmasödasdRebelfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-03-2013, 10:14:21saçma sapan yaftalama yapan arkdaşlarım ankaralı değilim - arabesk yada ankara havası çok fazla dinlemem çevremde de bu tip müzkler dinleyen pek yok ,hiç bir tv programında yada tv şowunda bu insanlarla karşılaşmadım tamamen tesadüfen youtubede karşılaştım hepsi bu ve bence iyi bir başarı sağlamışlar aynen yorumda da dedıklerı gibi adamlar sağa çekip kılıp yapmıslar