• 19-02-2013, 18:40:19
    #10
    17 yaşındayım bugün iş bankasından hesap açtırdım. öğrenci belgesi götürdüğüm için hesap işletim ücreti kesilmediğini söylediler anne veya babanla birlikte gitmen gerekiyor yalnız

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:40:19 -->-> Daha önceki mesaj 18:30:28 --

    HYPNO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    garantide sanal kart ve eft yetkisi mevcut. iş bankasında yok bunlar (:
    ben bugün açtırdım da eft özelligi var demişti keşke garantiy bilseydim sanal kart lazım oluyor
  • 19-02-2013, 20:01:39
    #11
    18 yaş altı zorunlu veli veya vasi adayı gerekiyor.
    Gerekli belgeler; öğrenci belgesi, kimlik (hem sizin - hem yanınızda ki velinizin.)

    yeterli oluyor. Bir kaç imza attıktan hemen ardından hesap cüzdanınızı verirler. Kart belli bir süre sonra gelir. Açtırmak ücretsizdir. Öğrenci belgesi götürme sebebiniz para kesmemesidir. Eğer para keserse itirazda bulunursan iade ederler.