17 yaşındayım bugün iş bankasından hesap açtırdım. öğrenci belgesi götürdüğüm için hesap işletim ücreti kesilmediğini söylediler anne veya babanla birlikte gitmen gerekiyor yalnız

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:40:19 -->-> Daha önceki mesaj 18:30:28 --

HYPNO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
garantide sanal kart ve eft yetkisi mevcut. iş bankasında yok bunlar (:
ben bugün açtırdım da eft özelligi var demişti keşke garantiy bilseydim sanal kart lazım oluyor