• 05-06-2013, 13:59:10
    #19
    Hocam bunlar çok kolay ya
  • 05-06-2013, 14:01:44
    #20
    onurkun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bunlar çok kolay ya
    Hocam zaten bende dedim kolay diye, kimse zor demedi Matematiğin temeli olmayınca olmuyor işte ne yapalım.
  • 05-06-2013, 19:51:55
    #21
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zaten bende dedim kolay diye, kimse zor demedi Matematiğin temeli olmayınca olmuyor işte ne yapalım.
    katılıyorum şahsen ben olsam 45 alamam bu sorulardan
  • 05-06-2013, 22:14:39
    #22
    keşke bize bunlardan sorsalar ya. skype eklersen bazılarını açıklayabilirim. Ayrıca okuldaki matematik öğretmeninede sorsanız oda size anlatır yani biraz dilenin öğretmene yada 15-20 liraya fem yayınlarının bir kitabını alın çözersiniz hocam
  • 06-06-2013, 03:51:25
    #23
    matematiğin A ile B si bunlar hacı anlatayım istersen ama dersaneye falan gitmiyorsan bir gün kayseride buluşalım ben sana iyice anlatayım fonksiyonlardan falan girsersin full çeker çıkarsın bu sınavda o derece yani neresinde oturuyorsun
  • 07-06-2013, 19:35:27
    #24
    SinneR38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    matematiğin A ile B si bunlar hacı anlatayım istersen ama dersaneye falan gitmiyorsan bir gün kayseride buluşalım ben sana iyice anlatayım fonksiyonlardan falan girsersin full çeker çıkarsın bu sınavda o derece yani neresinde oturuyorsun
    Hocam mesajınızı yeni gördüm, Kayseri merkezdeyim (Kocasinan). Ancak bazı kız arkadaşlarımdan yardım aldım, onlar biraz daha etkili oluyor

    Teşekkür ederim iyi niyetiniz için, çalıştığım kadar çalıştım diye düşünüyorum. Zaten hiç girmeden 30-40 filan almıştım, bununla rahat geçerim inşallah.
  • 08-06-2013, 06:45:24
    #25
    Benimde sorumluluk var
  • 08-06-2013, 10:22:54
    #26
    Çözülmeyen soru varsa yardımcı olabilirim
  • 08-06-2013, 10:33:22
    #27
    Emmesen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çözülmeyen soru varsa yardımcı olabilirim
    Teşekkürler hocam, şuan sınava hazır durumundayım. Bekliyoruz bakalım, sonucu buraya yazacağım.