matematiğin A ile B si bunlar

hacı anlatayım istersen ama dersaneye falan gitmiyorsan bir gün kayseride buluşalım ben sana iyice anlatayım fonksiyonlardan falan girsersin full çeker çıkarsın bu sınavda o derece yani

neresinde oturuyorsun
Hocam mesajınızı yeni gördüm, Kayseri merkezdeyim (Kocasinan). Ancak bazı kız arkadaşlarımdan yardım aldım, onlar biraz daha etkili oluyor
Teşekkür ederim iyi niyetiniz için, çalıştığım kadar çalıştım diye düşünüyorum. Zaten hiç girmeden 30-40 filan almıştım, bununla rahat geçerim inşallah.