Arabanın Anahtarını Tuvalete Düşürdüm :D
23
●3.402
- 16-02-2013, 00:19:2350 liraya Iğdır'da Clio için yedek anahtar yaptırmıştım. Üstünde kumanda yoktu kapıyı manuel açıp kapatıyordu ama immobilizerde sıkıntı çıkmadı. Motoru çalıştırıp arabayı yürüttü. 3 sene önce Renault Laguna kartı için 1000 lira istemişti. Servis yakaladı mı iyi öpüyor.
- 16-02-2013, 00:40:04Üyeliği durdurulduValla kumandaya gerek yok , çalıştırsın en azından , yarın bir fiyat alayım en iyisiilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2013, 00:46:48Üyeliği durdurulduUsta kahkaha attım yaNomster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ahahahahaRebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-03-2013, 20:20:07Babanız ne dedi onu diyinNomster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
