• 15-02-2013, 22:39:00
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Sefaseyda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tuvalet alaturkaysa ortadaki kapagı poşetle çıkartıp bi bakmayı olmadı karıştırmayı deneseydiniz keşke
    Denedim hocam , hatta bir çubukla karıştırdım ama yoktu heralde.
  • 15-02-2013, 22:58:36
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşım İmmobilizercı ordan az bilgim var eksiğim varsa affola

    anahtardan bir yedek alman gerek ama bunun için
    arabayı İmmobilizer işi yapan işyerine götürmen gerek
    bunlada bitmez araba ruhsatı kime aitse o yaptırabilir yedeği
  • 15-02-2013, 22:59:46
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım İmmobilizercı ordan az bilgim var eksiğim varsa affola

    anahtardan bir yedek alman gerek ama bunun için
    arabayı İmmobilizer işi yapan işyerine götürmen gerek
    bunlada bitmez araba ruhsatı kime aitse o yaptırabilir yedeği
    fiyat ne olur ki ?
  • 15-02-2013, 23:00:53
    #13
    arabasından arabasına değişiyor sanırsam 75den başlıyor
  • 15-02-2013, 23:03:42
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arabasından arabasına değişiyor sanırsam 75den başlıyor
    Serviste 250 tl'ye kadar çıktığı söyleniyor ama bilmiyorum güvenebilir miyim onlara..
  • 15-02-2013, 23:06:33
    #15
    Nomster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Serviste 250 tl'ye kadar çıktığı söyleniyor ama bilmiyorum güvenebilir miyim onlara..
    bu tip işletmeler güvenilirdir genelde mesela arkadaşımın işyeri denetleniyor
    telefonları dinleniyor
    yeminli oluyorlar genelde sanırsam emniyetten sorgulatılabiliyor
  • 15-02-2013, 23:54:34
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nomster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar nasıl çıkartacağım , su döktüm birde üstüne kalıyor mu orda

    Servislerde pahalı olur ama sanayide yapıyorlar mı yedeğini ?
    Sanayide yapamazlar onlar başınıza bela alırsınız serviste yaptırmanız lazım fiyat pahalı olabilir birde kasko varsa kasko şirketine bildirmeniz lazım yoksa ilerde başınıza iş açar.
  • 16-02-2013, 00:11:03
    #17
    lağımdayım beyler şuan
  • 16-02-2013, 00:15:43
    #18
    Üyeliği durduruldu
    BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanayide yapamazlar onlar başınıza bela alırsınız serviste yaptırmanız lazım fiyat pahalı olabilir birde kasko varsa kasko şirketine bildirmeniz lazım yoksa ilerde başınıza iş açar.
    Bakalım yarın ulaşacağım , kaskoda yok malesef araba yeniydi ...

    ErkanEkin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lağımdayım beyler şuan
    Kolay gelsin