• 13-02-2013, 00:05:17
    #1
    Merhaba arkadaşlar 12 Mart günü Almanya'da oynanacak Schalke Galatasaray maçına taraftar olarak gitmek istiyorum, bu konuda hiç bir bilgim yok. Bilgili arkadaşlar nasıl gidileceği hakkında bilgi verirlerse sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
  • 13-02-2013, 00:49:29
    #3
    Üyeliğiniz varmı ?
  • 13-02-2013, 01:06:09
    #4
    Turlarla gitme şansımız var mı? Sayfa açılmıyor.
  • 13-02-2013, 01:10:35
    #5
    Segoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turlarla gitme şansımız var mı? Sayfa açılmıyor.

    UEFA Şampiyonlar Ligi’nde 2012-2013 sezonu son 16 eşleşmelerinde Almanya temsilcisi Schalke 04 ile yapacağımız maçta Aslanlarımızı yeni zaferler için çıktığı yolda yalnız bırakmayacağız!

    20 Şubat'ta kendi evimizde oynayacağımız maçta sonuç ne olursa olsun, Almanya'da yerimizi alacağız, çok sınırlı bir sayıda olan kontenjan için rezervasyonlarımız şimdiden başladı!

    Organizasyonumuz

    Gidiş | 11 Mart 2013 Pazartesi / İstanbul (Sabiha Gökçen) >> Köln
    Dönüş | 12 Mart 2013 Salı / Köln >> İstanbul (Sabiha Gökçen)

    399 € / Euro

    TUR FİYATINA DAHİL OLAN HİZMETLER
    *Konaklama + Sabah Kahvaltısı
    *Almanya'da tüm havalimanı ve stadyum transferleriniz
    *Tüm Havalimanı Vergileri
    *Seyahat Sağlık sigortası

    TUR FİYATINA DAHİL OLMAYAN HİZMETLER
    *Schengen Vizesi 130€
    *Maç Biletleri (kulüp tarafından belirlenecek olan meblağdır)

    Uçak uçuş saatleri netleştiğinde program güncellenecektir.

    Detaylı Bilgi ve Rezervasyon İletişim:
    Orhan Tolga Balarısı 0532 288 44 22 - orhan@ultraslan.com
  • 13-02-2013, 01:15:54
    #6
    İlgi ve alakanız için teşekkürler, turlara baktım biraz turlarda Amsterdam'da konaklama gezme vs. var onlar daha çok ilgimi çekti onlarla kesin olarak gidilebilir mi?
  • 13-02-2013, 01:27:35
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Banada gs bonus lazım arkadaşlar, gs schalke macı icin bilet kalmıyor sonra,

    Gs bonusu olan arkadaş varsa schalke macınada gitmeyi dusunmuyorsa ucretini ben ödeyip bilet alsam cok guzel olucak
  • 13-02-2013, 23:56:00
    #8
    Jolly Tur kafama yattı, arkadaşlar güvenilir mi?