Banada gs bonus lazım arkadaşlar, gs schalke macı icin bilet kalmıyor sonra,

Gs bonusu olan arkadaş varsa schalke macınada gitmeyi dusunmuyorsa ucretini ben ödeyip bilet alsam cok guzel olucak