Anket Bize dilekleriniz nelerdir?
Toplam Katılımcı Sayısı: 22
Bize dilekleriniz nelerdir?
Bol şans diliyorum.
%40,91 (9 Oy)
İyi yayınlar diliyorum.
%59,09 (13 Oy)
  • 03-05-2013, 19:22:56
    #28
    Yukarı çıkartalım. Yayıncı arkadaşlar aranmaktadır.
  • 03-05-2013, 19:42:11
    #29
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Merhaba,

    Arkadaşlar bilindiği üzere webmasterler bilgisayar başında işlerini halleden bir topluluk. İnsan gerçekten bazen sıkılıyor.
    İşte biz burada devreye giriyoruz! Sıkılıyorsan yayında güncel müzikleri takip edip, hem eğleneceksiniz hem de işinizi yapacaksınız.
    Gerek canlı sohbetler, gerek istekler, gerekse bilgi paylaşımları radyoda en üst seviyede olacaktır.

    __________________________________________________

    -Yayıncı olmak için neler gerekli;

    1- Yayına +16 yaşında bulunan, yetişkin kategorisine girmiş, sesi oturmuş,

    2- Türkçe Rap arşivi bulunan veya temin edebilecek,

    3- İsteklere, sohbetlere yer verebilecek,

    4- En az 1 saat, en fazla 3 saat yayın alabilecek,

    5- Programını dinleyenleri sıkmadan kendi sitesi gibi ilgilenecek,

    kişileri bekliyoruz.
    __________________________________________________

    Yayın akışımız her programcının kendine göre tarzı, türü vardır. Ancak genel işleyiş Türkçe Rap hakkında olacağı için; Sohbetler, röportajlar, bildirimler vesaire olacaktır.
    Türkçe Rap'den kasıt; Arsız bela, yaralı mc, zalim repçi, emsi patlıcan tarzında değildir.

    Sitemizi biraz araştırırsanız aylardır radyo hostumuz ve domainimiz açıktır. Tasarım Ali Furkan'a aittir. Düzenleme bize aittir.

    - Bize destek vermek için radyo kodumuzu sitenizin her hangi bir köşesine eklerseniz siteniz sessiz kalmaz, bizde dinleyicilerimize kaliteli bir yayın yapabiliriz.

    Harici olarak anlamadığınız, sormak istediğiniz her şeyi bize buradan ulaştırabilirsiniz.


    __________________________________________________

    İLETİŞİM BİLGİLERİMİZ
    www.rapfm.net
    sio
    RapFm Facebook
    RapFm Twitter
    Özel Mesaj atmak için tıklayınız.
    __________________________________________________

    Saygılar...

    hcaom tam olarak olayı anlamadım evden mı yapcaz canlı yayını studyoya mı gelcez tam ayrıntısını anlamadım olayn ıyı aksamlar
  • 03-05-2013, 19:49:46
    #30
    fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hcaom tam olarak olayı anlamadım evden mı yapcaz canlı yayını studyoya mı gelcez tam ayrıntısını anlamadım olayn ıyı aksamlar
    Evden yapıyorsunuz hocam. Gerekli 1-2 program kurup evden hallediyorsunuz yayınınızı. Bizim kayıt stüdyomuz bazı rapçilerin gelip kayıt aldığı veya stüdyo sahibinin kendi kasedini çıkartması için çalışmalar yaptığı yer.

    Yani siz kendi evinizden rahat rahat yayınınızı gerçekleştiriyorsunuz.
  • 04-05-2013, 00:48:09
    #31
    hocam kolay gelsin, zamanında radyo işleriyle çok uğraştım. Özellikle teknik tarafıyla zor iş ama severek yapınca bir başka oluyor
  • 04-05-2013, 01:15:38
    #32
    hyPerdarKness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kolay gelsin, zamanında radyo işleriyle çok uğraştım. Özellikle teknik tarafıyla zor iş ama severek yapınca bir başka oluyor
    Teşekkür ederim, buyurun vaktiniz varsa yayıncımız olsun vakit geçirin.