Anket Bize dilekleriniz nelerdir?
Toplam Katılımcı Sayısı: 22
Bize dilekleriniz nelerdir?
Bol şans diliyorum.
%40,91 (9 Oy)
İyi yayınlar diliyorum.
%59,09 (13 Oy)
  • 26-04-2013, 20:35:10
    #19
    TimeLordTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerde bu nigga lar



    Eko Fresh - Dünya Dönüyor bekliyorum :P
  • 26-04-2013, 21:21:49
    #20
    Bol şanslar vede iyi yayınlar dilerim.
    Tarayıcının sık kullanılanlar kısmına ekledim.
    Sesli sohbet sitemizde dinletiyorum şu anda.
  • 26-04-2013, 21:25:15
    #21
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bol şanslar vede iyi yayınlar dilerim.
    Tarayıcının sık kullanılanlar kısmına ekledim.
    Sesli sohbet sitemizde dinletiyorum şu anda.
    Çok teşekkürler, desteklerin için.
  • 26-04-2013, 21:25:25
    #22
    Bence hala daha adam akıllı bir rap radyosu yok. Olanlarda hep taraflı. Bildiğiniz gibi Sago ve Diğerleri şeklinde ikiye ayrılmış bir vaziyette. Sitenizde her tip türkçe rap olan şarkıları paylaşırsanız bence daha profesyonel olur.

    Bunun yanında kanımca site tasarımı amatörce olmuş. Ama bunu konuyu baltalamak veya tartışmak için anlamayın görüşüm bu. Biraz daha tasarımı profesyonel yaparsanız. Çok güzel olur.
  • 26-04-2013, 21:32:08
    #23
    Benim flash playerde sorun var acaba.
    Yayının 5 dakikası falan kapandı.
    Chrome ile kapanında ie ile açtım ondada kapandı.
    Neden olabilir?
    Yeni güncelledim flash playerı.
  • 26-04-2013, 21:35:04
    #24
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence hala daha adam akıllı bir rap radyosu yok. Olanlarda hep taraflı. Bildiğiniz gibi Sago ve Diğerleri şeklinde ikiye ayrılmış bir vaziyette. Sitenizde her tip türkçe rap olan şarkıları paylaşırsanız bence daha profesyonel olur.

    Bunun yanında kanımca site tasarımı amatörce olmuş. Ama bunu konuyu baltalamak veya tartışmak için anlamayın görüşüm bu. Biraz daha tasarımı profesyonel yaparsanız. Çok güzel olur.
    +100 parça koyuldu otomatik rapçiye her isimden parça mevcuttur.
    Yani taraf tutulmuyor böyle bir şey söz konusu değil bizim radyomuzda.

    Her tip türkçe rap mevcut ve bunları yayınlıyoruz. 7/24 türkçe rap.
    Site tasarımı uğraşılmadı. Bana kalırsa sadece playeri bırakmayı dahi düşünüyordum ancak ısrar edince bunu düzenleyip ekledik. Gayet göze hoş gözüküyor. Sonuçta yan sekmede duracak bir insan video izler gibi siteyi açıp şarkıyı dinlemeyecek.

    Bunu göz önüne alarak bu tarz bir tasarım çıkarttık. Elbette kalkıp da birisi ben profesyonel tasarımcıyım kardeşim ben hazırlayayım tasarım derse eyvallah der siteye koyarız.

    Değerli yorumunuz için teşekkür eder, kulağınızın bizde olmasını dileriz.

    Sevgiler.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:35:04 -->-> Daha önceki mesaj 21:33:55 --

    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim flash playerde sorun var acaba.
    Yayının 5 dakikası falan kapandı.
    Chrome ile kapanında ie ile açtım ondada kapandı.
    Neden olabilir?
    Yeni güncelledim flash playerı.
    Yayın bende kesintisiz devam ediyor.
    Şuanda (chrome, ie) ile giriş yaptım bir sıkıntı yok.

    Allame çalıyor hatta şuanda.
  • 27-04-2013, 00:50:21
    #25
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence hala daha adam akıllı bir rap radyosu yok. Olanlarda hep taraflı. Bildiğiniz gibi Sago ve Diğerleri şeklinde ikiye ayrılmış bir vaziyette. Sitenizde her tip türkçe rap olan şarkıları paylaşırsanız bence daha profesyonel olur.

    Bunun yanında kanımca site tasarımı amatörce olmuş. Ama bunu konuyu baltalamak veya tartışmak için anlamayın görüşüm bu. Biraz daha tasarımı profesyonel yaparsanız. Çok güzel olur.
    Hocam adam akıllı dinleyebileceğimiz rap radyoları var.
    bknz : Türk Rap FM Radyo RHYME

    Sitenin tasarımına gelirsek, sade ve hoş duruyor. Kısa zamanda üzerinde çalışmalar yaparak arkadaş mutlaka bir yerlere getirir. Kendisine başarılar diliyorum, işlerimden ve benimde bir radyo projemden dolayı yayıncı olamayacağım ama iyi bir dinleyici olabilirim
  • 27-04-2013, 08:12:11
    #26
    Ayben çalıyordu direk kapatıp utube ye geçtim niggalar.
  • 27-04-2013, 12:35:11
    #27
    Hız kesmeden devam ediyoruz.