• 30-01-2013, 22:29:09
    #10
    Aset66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende miyop var uzağı göremiyorum ve çizdirmek istiyorum.Çizdirmiş olan varsa duygularını paylaşırsa sevinirim bende.
    aynen bendede
  • 30-01-2013, 22:49:27
    #11
    abimin gözüne taş çarpmıştı 20 sene önce. geçen sene benle beraber doktora geldi. gözünde taş çarpmış kısımda kireçlenme olmuş. 200 Tlye lazer ameliyatı oldu. Altunizade Dünya Göz.