• 19-01-2013, 20:38:47
    #1
    Üyeliği durduruldu
    bir kaç sorum olacak arkadaşlar,

    Yurtdışında vizeli veyahut vizesiz gittiğimiz bir ülkeden kendi ülkemize western union ile para gönderme imkanımız var mı herhangi bir resident card ibraz etmeden? Gönderme imkanımız var ise, üst tutar nedir ve maliye nasıl bir prosedür işler. Türkiyeden wu aracılığı ile alınan para'da bankada sorun çıkar mı? Örneğin, hong kong'tan 20.000 dolar gönderebilirmiyim pasaportumunla wu şubesinden. TR'den bu parayı alırken ne gibi sorunlarla karşılaşabilirim.

    Teşekkürler.
  • 19-01-2013, 21:17:50
    #2
    Üyeliği durduruldu
    western union ile istedigin heryere 2000 euroya kadar gonderme hakkin var her 500 euroda verigisi var mesela

    500 euro icin senden alinan para 5 euro sanirim 1000 euro icin biraz daha fazla

    2000 euro icin alinan ücret 15,16 euro olmasi gerekiyor

    trde bir western union subesinden sorunsuz para cekebilirsiniz tabi parayi gonderdikden sonra size bir numara veriyor karsi taraf icin o numarayi karsi tarafa verdikden sonra hic bir sorun olmaz
  • 19-01-2013, 21:21:03
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Aradığım sorulara cevap bulamadım. Genede teşekkürler cevabınız için hocam.
  • 19-01-2013, 21:40:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kardes western unionla para gonderdigim icin cevapladim egerki bi yanlisimiz oldugysa affola
  • 19-01-2013, 22:58:42
    #5
    Ben burdan honkong a felan 500 dolar yolladim wu ile, gonderirken hic kimlik felan istemediler, Formu doldurup bilgilerini giriyosun veriyosun formu ve parayi hallediyorlar direk.
  • 19-01-2013, 23:02:28
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Yüklü miktar para gönderiminden bahsediyorum Engin'cim, bende amerikadayken gönderdim. Türkiyedeyken de.