bir kaç sorum olacak arkadaşlar,
Yurtdışında vizeli veyahut vizesiz gittiğimiz bir ülkeden kendi ülkemize western union ile para gönderme imkanımız var mı herhangi bir resident card ibraz etmeden? Gönderme imkanımız var ise, üst tutar nedir ve maliye nasıl bir prosedür işler. Türkiyeden wu aracılığı ile alınan para'da bankada sorun çıkar mı? Örneğin, hong kong'tan 20.000 dolar gönderebilirmiyim pasaportumunla wu şubesinden. TR'den bu parayı alırken ne gibi sorunlarla karşılaşabilirim.
Teşekkürler.