• 12-01-2013, 23:03:04
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    GokhanCik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende takipteyim arkadaşlar kurs için yeterli maddi durumum yok ama bilgisayar basında napabiliriz ?
    Bol bol dizi izle himym mesela her bir bölümü 20 dk,çok komik olduğu için çerez gibi gidiyor zaten hiç sıkılmadan direk izliyorsun.Çok deyimler var veya çok cümle tekrarı, örneğin high-five (çak bir beşlik) legendary (efsanevi) wait for it(bekleyin) vs vs yani çok kolay öğrenilir aslında İngilizce hatta bana göre öğrenmesi en kolay dil..Şu an İspanyolca ve Almanca öğreniyorum okulda ama çok çok zor.
  • 12-01-2013, 23:26:34
    #11
    Konuyu takip ediyorum.

    HTC Wildfire S A510e cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 13-01-2013, 04:45:56
    #12
    Ben de şuan öğrenmek için çabalıyorum bana şuana kadar gramer falan hikaye gibi geldi.Kelimelerin ne anlama geldiklerini bilmedikten sonra gramer hiçbir işe yaramıyor.Ben de dizi izlemeye başlıyacağım bakalım yararı olacaktır elbet.Ama çoğu kişiden şunu duydum İngilizce konuşurken kesinlikle Türkçesini düşünüp konuşmayın diyorlar.
  • 13-01-2013, 07:22:40
    #13
    Türkçe ile birebir örtüşmüyor maalesef ki. Kursta eğitim alıyorum zaten sürekli kullandığımız birşey olduğu için kafamdan söylediklerimi düşündüklerimi çevirmeye çalışıyorum istemsiz olarak. Dizilerin yararı var anlamanız için çok faydalı olur bende izliyorum ve artık İngilizce konuşulduğunda herşeyi olmasada genel olarak anlayabiliyorum.
  • 13-01-2013, 11:12:57
    #14
    Benim Almanya'da doğup büyümüş ve hala orda yaşayan kuzenlerim var..Küçükken merak ederdim onlar çok hızlı Almanca konuşuyor (anadilleri hem Türkçe hem Almanca) acaba ne diyeceklerini önceden Türkçe düşünüp mü söylüyolar vs diye.Sonra bunu İngilizce için düşündüm ben cümle kurmadan önce Türkçesini düşünüyordum öyle söylüyordum ama alıştıktan sonra mesela bir yerde yazı gördüm veya oyunda birisi bana yazdığı zaman Türkçe düşünmeden hemen İngilizce anlamıyla Türkçe'ye çevirmeden ne dediğini anlıyorum veya dizilerde önceden kişinin gidişata göre bir sonraki cümlesini Türkçe olarak söyliyebiliyordum şimdi İngilizce de söyliyebiliyorum(her zaman değil bazen).Yani nasıl diyim insan hani sürekli girdiği bir şifreyi nasıl unutmazsa sürekli kullandığı bir dili de unutmaz,pratik yapar hatta daha çabuk öğrenmesine kolay olur.
    Ama benim tavsiyem önce kelime..Grammar da önemli fakat siz düzgün iskeleti kurdunuz diyelim ;
    I can't lose him,he is my friend.(bu kalın olan yerlerde ki cümleleri tamamlıyamazsanız yapının/iskeletin pek bir manası kalmıyor zaten.
  • 13-01-2013, 12:45:01
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Livemocha sitesini kesinlikle öneririm. ingilizceni geliştirmende büyük fayda sağlar. insanlarla birebir ingilizce konuşabilmene imkan sağlaması da inanılmaz etkili.
  • 13-01-2013, 13:08:08
    #16
    Kelime ezberlemeniz gerekir ben günde en az 5 kelime atıyorum hafızaya çünkü ingilizcede cümle kalıplarını öğrendin diyelimki önemli olan kelimeler kalıplar belli.
  • 13-01-2013, 14:35:07
    #17
    Arkadaslar Ingilizce, ispanyolca ve Cince konusabiliyorum. Ingilizce ve Ispanyolca temelimi Bilkent'te aldim, Shanghai'da da Cince egitimi aldim. Tum diller icin 3 ana materyal onericem. Rosetta stone, pimsleur ve en cok sevdiginiz konularla alakali kitap degil dergi ya da blog takip etmek. Gramer calismayin Rosetta stone Bu isi hallediyor. Dinleme ve konusma pimsleur hallediyor. Kelimeyi de dergiler hallediyor. Bir sene gunluk bir saat calisin yeter. Iyi calismalar.

    Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:35:07 -->-> Daha önceki mesaj 14:30:43 --

    Ayrıca dizilerden medet ummayin. Kitap kesinlikle kullanmayin. Herşeyi hafizaya atin, kagir, kitap kalem zihni tenbellestirir.

    Nexus 7 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 13-01-2013, 21:01:49
    #18
    litleist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaslar Ingilizce, ispanyolca ve Cince konusabiliyorum. Ingilizce ve Ispanyolca temelimi Bilkent'te aldim, Shanghai'da da Cince egitimi aldim. Tum diller icin 3 ana materyal onericem. Rosetta stone, pimsleur ve en cok sevdiginiz konularla alakali kitap degil dergi ya da blog takip etmek. Gramer calismayin Rosetta stone Bu isi hallediyor. Dinleme ve konusma pimsleur hallediyor. Kelimeyi de dergiler hallediyor. Bir sene gunluk bir saat calisin yeter. Iyi calismalar.

    Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:35:07 -->-> Daha önceki mesaj 14:30:43 --

    Ayrıca dizilerden medet ummayin. Kitap kesinlikle kullanmayin. Herşeyi hafizaya atin, kagir, kitap kalem zihni tenbellestirir.

    Nexus 7 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Biliyor musunuz herkesin IQ'su 200 anında her şeyi ezberliyebiliyor bütün insanlar.