Ben de şuan öğrenmek için çabalıyorum bana şuana kadar gramer falan hikaye gibi geldi.Kelimelerin ne anlama geldiklerini bilmedikten sonra gramer hiçbir işe yaramıyor.Ben de dizi izlemeye başlıyacağım bakalım yararı olacaktır elbet.Ama çoğu kişiden şunu duydum İngilizce konuşurken kesinlikle Türkçesini düşünüp konuşmayın diyorlar.