• 13-01-2013, 02:48:40
    #19
    sene 2006 veya 2007 olucak tam bilmiyorum mahalleden abiler hep konuşurdu ben anlamazdım ama oyunuda merak ettim evden 50 kuruş aldım abiyle birlikte gittik kafeye masa açtırdık çarın id si genckafe010 şifresi hattat11 idi beramusta asas bir çar vardı ben elmorad castleden çıkıp kapıdaki spoilırlara dalmıştım işte o zaman başladı knight maceram hey gidi günler hey keşke geri dönebilsek be
  • 13-01-2013, 03:04:56
    #20
    şöyle bi takıldık da tanıdık az olunca hatta pek olmayınca dadı çıkmadı
  • 13-01-2013, 10:55:22
    #21
    ben rardan .exe yi çıkartamıyorum
  • 13-01-2013, 11:32:11
    #22
    yokmu beyler gelecek humanız takılalım gelin
  • 13-01-2013, 12:19:15
    #23
    Serverda takılacaklar human açsın ve nickini belirtsin.
  • 13-01-2013, 12:39:44
    #24
    human mage açtım exclusiv3 nickim.
  • 13-01-2013, 13:00:01
    #25
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Serverda takılacaklar human açsın ve nickini belirtsin.
    şef hala takılıyorsanız bende geliyim
  • 13-01-2013, 13:51:41
    #26
    Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şef hala takılıyorsanız bende geliyim
    Takılıyoruz hocam Love4HeaL yada Captain nicklerine pm at.

    AhmtBrK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    human mage açtım exclusiv3 nickim.
    pm attım
  • 13-01-2013, 13:53:52
    #27
    Üyeliği durduruldu
    server kalabalık mı acaba?