Kilo vermek için spora yazıldım kilo aldım. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kilo vermek için spora yazıldım kilo aldım.
9
●
2.172
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kilo vermek için spora yazıldım kilo aldım.
1
2
02-01-2013, 12:12:03
#10
MaiHes
sırf kardiyo yapmanı önermem bunu body ile destekle derim...
ben sırf kardiyo yaparak 2 ayda 16 kilo vermiştim fakat resmen kas ve su yaktım vücut bir acayip oldu :S
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler