Hızlı Cevap Yok , Grafik Doğrulaması Var ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hızlı Cevap Yok , Grafik Doğrulaması Var ?
11
●
598
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Hızlı Cevap Yok , Grafik Doğrulaması Var ?
1
2
31-12-2012, 23:47:04
#1
Rebelfa
Üyeliği durduruldu
Yanlızca bendemi böyle şuanki, konuyu acarken bile grafik dogrulaması istiyor üstte ? Hızlı cevap yazamıyoruz r10'dan bir açıklama varmı acaba ?
31-12-2012, 23:48:58
#2
BAROFF
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
şu saniyeden sonra bendede başladı çıkmaya.
31-12-2012, 23:49:33
#3
Rebelfa
Üyeliği durduruldu
böyle olacaksa cidden işimiz var ne sacma şeydir bu ya .
31-12-2012, 23:49:34
#4
Broon
Hediyeden dolayıdır
31-12-2012, 23:50:53
#5
Chemistry
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
15 dk sonra kalkar
31-12-2012, 23:51:04
#6
WebColden
Üyeliği durduruldu
1-2 saat sonra düzelicektir hocam.
31-12-2012, 23:52:00
#7
Rorschach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
https://www.r10.net/forumda/946045-20...rmayinnnn.html
31-12-2012, 23:53:11
#8
Rebelfa
Üyeliği durduruldu
Rorschach adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.r10.net/forumda/946045-20...rmayinnnn.html
teşekkürler ...
31-12-2012, 23:53:56
#9
kralmustafa
Üyeliği durduruldu
Hepinize Mutlu Yıllaar.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler