• 31-12-2012, 23:59:21
    #10
    Hediye uygulaması dolayısıyla böyle
  • 01-01-2013, 00:34:52
    #11
    çok saçma olmuşya bizi bot yerine koyuyorlarmış gibi hisetim
  • 01-01-2013, 00:54:48
    #12
    panik yok, güvenlik var.