hayata dair 2012 yiliniz nasil gecti? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
hayata dair 2012 yiliniz nasil gecti?
8
●
462
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
hayata dair 2012 yiliniz nasil gecti?
31-12-2012, 18:40:15
#1
on2
benim.cok kotu ve full pc basinda gecti
31-12-2012, 18:47:14
#2
R@mses
Benim açımdan güzel geçti.
En kötü yılımız böyle olsun
31-12-2012, 18:48:39
#3
WaLKe
Geçmiş yıla bir sünger , Yeni yıla merhaba
31-12-2012, 18:51:00
#4
Emrah
Googital.com
Çokda iyi değildi, yeni yıl güzel geçer inş..
31-12-2012, 18:59:48
#5
Lock53
2011 e gore daha iyi
31-12-2012, 20:55:11
#6
on2
Lock53 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2011 e gore daha iyi
2011 daha iyidi bence
31-12-2012, 21:00:00
#7
Chemistry
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
2011 çok kötü idi 2012 kötü
bakalım 2013 normale dönecekmi!
31-12-2012, 23:47:58
#8
bycapslock
boktan geçti
01-01-2013, 01:38:38
#9
Mesudo
Üyeliği durduruldu
Berbat bir yıldı. 2013 iyi olur inş.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler