• 31-12-2012, 18:40:15
    #1
    benim.cok kotu ve full pc basinda gecti
  • 31-12-2012, 18:47:14
    #2
    Benim açımdan güzel geçti.
    En kötü yılımız böyle olsun
  • 31-12-2012, 18:48:39
    #3
    Geçmiş yıla bir sünger , Yeni yıla merhaba
  • 31-12-2012, 18:51:00
    #4
    Googital.com
    Çokda iyi değildi, yeni yıl güzel geçer inş..
  • 31-12-2012, 18:59:48
    #5
    2011 e gore daha iyi
  • 31-12-2012, 20:55:11
    #6
    Lock53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2011 e gore daha iyi
    2011 daha iyidi bence
  • 31-12-2012, 21:00:00
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2011 çok kötü idi 2012 kötü
    bakalım 2013 normale dönecekmi!
  • 31-12-2012, 23:47:58
    #8
    boktan geçti
  • 01-01-2013, 01:38:38
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Berbat bir yıldı. 2013 iyi olur inş.