• 28-12-2012, 21:37:14
    #1
    arkadaşlar güvenlik görevlisi olmak istiyorum varmı aramızda güvenlik görevlisi olan veya bilgisi olanlar bi yardımcı olabilirmisiniz ?

    nasıl bir yol izlememiz gerekir ?
    maaşları nasıl ?
  • 28-12-2012, 23:54:28
    #2
    maaşı asgari ücret.
  • 29-12-2012, 00:30:07
    #3
    güvenlik işi tavsiye etmem. 40 yaşından sonra açsın. ölene kadar maaşın en fazla 1400 lira olur. büyük ihtimal 12/36 çalışırsın. 12 saat çalışıp 36 saat dinleniyorsun. eline geçecek para yol yemek dahil en fazla 1100 lira. onu verende sayılı firma var diğerleri 900 lira yol-yemek dahil.

    güvenlik işi yapana kadar bir lojistik firmasına gir en kötü alacağın maaş 830 lira agi ile birlikte. aref kullanmayı öğrenirsin, lojistiğin mantığını kavrarsın, kendini geliştirirsen elinde meslek olur sorumlu olursun 1600-1700 lira maaşın olur. devir lojistik devri.

    güvenlik olabilmen için güvenlik kursuna gidip silahlı veya silahsız güvenlik sertifikası çıkartman gerekiyor.
  • 29-12-2012, 00:36:47
    #4
    Üyeliği durduruldu
    güvenlik zor hocam. Gecen gündüzün belli değil , özel hayat denen bişeyin kalmaz. Özellikle uyku düzenin de bayağı bozulmalar olur çünkü çoğu yerde bir hafta sabah , bir hafta akşam nöbet tutuyosun , sabah olanlar neysede akşam nöbet tutunca sabahları uyuman gerekiyor kendine çok az zaman ayırabiliyorsun.
  • 29-12-2012, 01:27:29
    #5
    ukraynada gazinoda güvenlik görevlisi olarak çalışmışlığım var. işine yarayacağına inandığın bilgi vs varsa sor cevaplıyım
  • 29-12-2012, 03:42:42
    #6
    arkadaşlar bende buraya böyle bi konu açmıştım bir süre önce.. ve sonra güvenlik kursuna gittim yazıldım. silahlı güvenlik için 250 TL kursa verdim. 60 lirada sınav parası verdim. 3-4 şubatta sınav var.. alacam sertifikayı kısmet olursa.. ve dediğiniz gibi çalışma şartlarını biliyorum. ama kamu yönetimi bitirmiş bir işsizim. başvurmadık yer kalmadı. Hiçbir yerde "dayım"da yok. en azından bir süre idare edebilmek için ben bu yola başvurdum. inşallah hep böyle devam etmeyecek.. :S belki ilk basamak olacak benim için...