güvenlik işi tavsiye etmem. 40 yaşından sonra açsın. ölene kadar maaşın en fazla 1400 lira olur. büyük ihtimal 12/36 çalışırsın. 12 saat çalışıp 36 saat dinleniyorsun. eline geçecek para yol yemek dahil en fazla 1100 lira. onu verende sayılı firma var diğerleri 900 lira yol-yemek dahil.

güvenlik işi yapana kadar bir lojistik firmasına gir en kötü alacağın maaş 830 lira agi ile birlikte. aref kullanmayı öğrenirsin, lojistiğin mantığını kavrarsın, kendini geliştirirsen elinde meslek olur sorumlu olursun 1600-1700 lira maaşın olur. devir lojistik devri.

güvenlik olabilmen için güvenlik kursuna gidip silahlı veya silahsız güvenlik sertifikası çıkartman gerekiyor.