• 24-12-2012, 01:34:17
    #1
    http://www.facebook.com/AsiklariFenerbahce sayfada bir resim paylaşmış, güya beğenince bilmem kaç tl, paylaşınca kaç tl. insanlık nereye gitmiş...
  • 24-12-2012, 01:51:29
    #2
    şeref yoksunu...
  • 24-12-2012, 01:54:33
    #4
    Kurumsal PLUS
    Akvaryumumda ki balıklar bundan daha vicdanlıdır. En çok bu gibiler ile komşu oluyoruz, iş arkadaşı oluyoruz ya o insanı tedirgin ediyor. Vicdanı olmayan insandan korkacaksın.
  • 24-12-2012, 03:16:41
    #5
    haysiyetsizler Allah'ından bulsunlar gece gece çok sinirlendim.
  • 24-12-2012, 03:22:24
    #6
    Yazık,günah,ayıp ..
    Ben zaman zaman face'te buna benzer şeyler paylaşanları görüyorum , bu gibi kişilerden bazılarının bunlara gerçekten inandırılmış olmasından da şüphe ediyorum.Yani öyle saf insanlarımı var ki facebookun o tür şeylere para ayırdığına inanmış adam.(ama bununkinde suistimal havası ağır basıyor yani aslında öyle olmadığını bilip de oy toplama amaçlı yapıldığı belli gibi ) Yazık ,zavallı insan ..
  • 24-12-2012, 03:30:52
    #7
    bugn gördm bunu ilk paylaşanada benim görmemi sağlayanada sövdm
  • 24-12-2012, 03:38:30
    #8
    bana öyle geliyorki,Allah a şirk koşma ile dini kullanarak yada insanların duygularıyla pirim yapma arasında hiçbir fark yok. (hele hele sırf lanet olası para için,paranın esiri olmuş insan tipleri bunlar)
  • 24-12-2012, 07:41:00
    #9
    İns o duruma duserler facenok sponsor olur