Şu vicdansıza bakın, neyden pirim yapıyor.
8
●378
- 24-12-2012, 01:54:33Akvaryumumda ki balıklar bundan daha vicdanlıdır. En çok bu gibiler ile komşu oluyoruz, iş arkadaşı oluyoruz ya o insanı tedirgin ediyor. Vicdanı olmayan insandan korkacaksın.
- 24-12-2012, 03:22:24Yazık,günah,ayıp ..
Ben zaman zaman face'te buna benzer şeyler paylaşanları görüyorum , bu gibi kişilerden bazılarının bunlara gerçekten inandırılmış olmasından da şüphe ediyorum.Yani öyle saf insanlarımı var ki facebookun o tür şeylere para ayırdığına inanmış adam.(ama bununkinde suistimal havası ağır basıyor yani aslında öyle olmadığını bilip de oy toplama amaçlı yapıldığı belli gibi ) Yazık ,zavallı insan ..
