Yazık,günah,ayıp ..
Ben zaman zaman face'te buna benzer şeyler paylaşanları görüyorum , bu gibi kişilerden bazılarının bunlara gerçekten inandırılmış olmasından da şüphe ediyorum.Yani öyle saf insanlarımı var ki facebookun o tür şeylere para ayırdığına inanmış adam.(ama bununkinde suistimal havası ağır basıyor yani aslında öyle olmadığını bilip de oy toplama amaçlı yapıldığı belli gibi ) Yazık ,zavallı insan ..