• 22-12-2012, 18:22:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Evet arkadaşlar baslıkdada belırttıgım gibi bugun oglen para yatırmak için atm gittim parayı koydum ilk başta hepsini geri verdi sonra yarısını koydum 1200 tl kadarını aldı kabul etti ilave para dedim kalan parayı koydum 2 dakika saydı saydı ardında arıza verdi şu numarayı arayın ws çıktı kapandı . sonra millet işleme devam etti bir süre para haznesi çalışmadı 2 saat sonra gıttıdımde oda calısıyordu afta sonu oldugu için banka şubeside kapalı mus hizmetlerini aradım 10-15 daka muzuk dinlettiler açılmadı . PAzartesi bankaya gidip alabilecegim yazıyor her yerde ama yinede içimde bir sıkıntı var . daha once basına boyle bir olay gelen arkadaş varsa yazarsa sevinirim şimdiden tesekkurler .
  • 22-12-2012, 18:34:09
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aynısı başıma gelmişti telaş etmene gerek yok pazartesi günü şubeye gittiğin zaman onlar hallederler sorunu
  • 22-12-2012, 18:36:31
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    daha önce başıma gelmişti, endişelenme.pazartesi gidersin sana dilekçe yazdırırlar. gün içinde de hesabına yatar paran.
  • 22-12-2012, 19:12:53
    #4
    Geçmiş olsun, vakıfbankda bu durumu yaşadım, banka açıktı güvenliği çağırdım cihazı açıp parayı vermişti
  • 22-12-2012, 20:10:25
    #5
    Arayıp söyleyin. ATM para sayımında fazla para çıkarsa verirler.
  • 22-12-2012, 20:26:10
    #6
    700 tl yutmuştu 1-2 ay önce hafta içiydi 30 dk beklettiler sonunda hallettiler merak etmeyin verirler paranızı
  • 23-12-2012, 00:11:50
    #7
    Üyeliği durduruldu
    valla inşallah hocam herkez alırsın diyor ama yinede tedirginim pazartesi yi bekleyecegim mecbur .
  • 23-12-2012, 00:21:45
    #8
    Halk Bank 5 liramı yuttu peşine düştüm. Sayımda fazla para çıkmış iade ettiler. Hakkınızı yedirmeyin.
  • 23-12-2012, 00:33:40
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Her ATM tek tek sayılır içinde ki paralar, rapor ile birebir tutuyor mu diye, sabah şubeye git hemen çözerler. Hafta sonu her ATM hem yatırma ve çekme konusunda çılgın gibi oluyor her bankada, geçmiş olsun ama dert etme sıkıntı olmaz.