Evet arkadaşlar baslıkdada belırttıgım gibi bugun oglen para yatırmak için atm gittim parayı koydum ilk başta hepsini geri verdi sonra yarısını koydum 1200 tl kadarını aldı kabul etti ilave para dedim kalan parayı koydum 2 dakika saydı saydı ardında arıza verdi şu numarayı arayın ws çıktı kapandı . sonra millet işleme devam etti bir süre para haznesi çalışmadı 2 saat sonra gıttıdımde oda calısıyordu afta sonu oldugu için banka şubeside kapalı mus hizmetlerini aradım 10-15 daka muzuk dinlettiler açılmadı . PAzartesi bankaya gidip alabilecegim yazıyor her yerde ama yinede içimde bir sıkıntı var . daha once basına boyle bir olay gelen arkadaş varsa yazarsa sevinirim şimdiden tesekkurler .