• 22-12-2012, 16:27:38
    #1
    Geçen bir konu açılmıştı Behzat Ç. haklı çıktı diye.

    Eğer bu millet pkk dan çekiyorsa işte bu kafa yüzünden çekiyor. 11 kişi gözaltına alındı (bazı kaynaklarda 10 yazıyor) , ne hikmetse standart adamlar. Geçmişte sağ-sol çatışması ve diğer birçok ülkeyi karıştıran olaylarda kullanıldığınız yetmedi mi. Amaç ne onu anlamıyorum. Uzaya uydu gönderiyoruz bu mu sorun oldu, Erzurumda kış olimpiyatları mı sorun oldu, ne sorun derdiniz ne. Okuyup adam olun bu ülkeyi daha iyiye götürün yoook. Adamların amacı zaten okumak falan değil ki nerede yasadışı olay oradalar.

    Konuyu fazla uzatıp yazmayacağım. Bu ülkede iyi olan ne varsa yanındayım. Daha iyisi için kim zorbalığa başvurmadan seçenekleri sunabiliyorsa onunda yanındayım. Muhalefet mi adam gibi muhalefet onunda yanındayım. Klişeleşmiş sözlerle kimse konuya yorum yazmasın. Aynı pilavı ısıtıp ısıtıp insanların önüne koymaktan siz sıkılmadınız ama ben sıkıldım artık o pilav çamur oldu.

    Haberin kaynakları google da var milliyet, Radikal ve diğer internet sitelerinde detaylar mevcut.


    Konu içinde küçük bir değişiklik:
    Gelen cevaplarda uyduyu değil Başbakanı protesto etmek için orada toplandık yazıyordu. Bende Nasrettin hocanın bir fıkrasıyla cevap vereyim.

    Adamın biri Nasrettin hocaya gelir ve
    -Hocam tuvalette sakız çiğnemek günahmıdır,
    -Günah değildir fakat .... yediğini söylerler.
  • 22-12-2012, 16:29:36
    #2
    Gokturku kımler gelıstırdı ıyı bak

    http://sozcu.com.tr/gokturk-2-odtulu...rin-eseri.html

    Olaylar ıcın rektorun acıklamaları ıyı bak

    http://sozcu.com.tr/rektor-acardan-tepki.html


    Buda Tum acıklamalara yanıt gıbı herseyı ıcerıyor


    http://www.youtube.com/watch?v=QnSBiUhv6kY
  • 22-12-2012, 16:31:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sevmeyi öğrenebilseydik avrupa ülkelerinden çok daha ileri bir teknoloojiye sahip olurduk. Sağ sol dediler, türban dediler, azmendi dediler, etek dediler. Dediler de dediler. Neden bir devlet büyüğü çıkıp önderlik edip son noktayı koymuyor. Bu ülke için hizmet eden; kürt, türk, laz, çerkez, alevi vs. vs. her kim olursa olsun candır, canandır demiyor. Putin gibi topla ileri gelenleri bir masaya otur ve konuş. (Putin iş adamlarını toplamıştı)
  • 22-12-2012, 16:36:08
    #4
    JiqqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gokturku kımler gelıstırdı ıyı bak

    http://sozcu.com.tr/gokturk-2-odtulu...rin-eseri.html

    Olaylar ıcın rektorun acıklamaları ıyı bak

    http://sozcu.com.tr/rektor-acardan-tepki.html


    Buda Tum acıklamalara yanıt gıbı herseyı ıcerıyor


    http://www.youtube.com/watch?v=QnSBiUhv6kY
    Bir öğrencinin sözüyle ve zaten safı belli bir gazetenin açıklamasıyla değil al sana link oku sende öğren


    http://fotoanaliz.hurriyet.com.tr/ga...4&rid=4369&p=1

    videoya da yorum yapayım hemen. 10 yılda bankalar düzene girdi bankacılık kanununu okudun mu sen. Gönülleri ayrıştırmış bu ülkede müslümanım diyene gerici diyen siz değil misiniz. Başörtüsü takanlara geri kafalı diyen siz değil misiniz. yahu aynı pilav aynı ses aynı görüntü.
  • 22-12-2012, 16:38:06
    #5
    bir çok öğrenci bir çok milletvekili kadar mide bulandırıcı 20. yüzyılın saçma sapan bir ideolojisine takılıp hayvanlık yapanlar öğrenci olamaz iyi ki okumamışım katil olurdum sanırım bu che hayranı eşekler yüzünden
  • 22-12-2012, 16:38:26
    #6
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir öğrencinin sözüyle ve zaten safı belli bir gazetenin açıklamasıyla değil al sana link oku sende öğren


    http://fotoanaliz.hurriyet.com.tr/ga...4&rid=4369&p=1
    ee bu linkte de o yazıdakinin aynısı görülüyor? Erdoğana protesto yapılmış, Göktürk uydusuna değil.
  • 22-12-2012, 16:39:35
    #7
    Maeglin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ee bu linkte de o yazıdakinin aynısı görülüyor? Erdoğana protesto yapılmış, Göktürk uydusuna değil.
    şutttttttttttttt ve golllllllllllll helalsın Maeglin

    demekkı neymıs bakmasını bılmek lazımmıs gormek ıcın
  • 22-12-2012, 16:39:51
    #8
    Maeglin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ee bu linkte de o yazıdakinin aynısı görülüyor? Erdoğana protesto yapılmış, Göktürk uydusuna değil.
    o projeyi başlatan kim. bırakın kılıf bulmayı, savaşçı tutumunu protesto etmişler kendileri savaş açıyor.

    JiqqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şutttttttttttttt ve golllllllllllll helalsın Maeglin

    demekkı neymıs bakmasını bılmek lazımmıs gormek ıcın
    doğru siz oradaki görüntüleri görmeden laf söyleyin. o ateş barikatını ben yaktım gidip. öğrenciler sessiz sessiz otururken birden gaz bombası gelmiş aaaaaaa

    verdiğim linkte bunu okumadın mı

    Alıntı
    Polis tarafından yapılan uyarılara rağmen barikatı aşmaya çalışan gruptakiler, güvenlik güçlerine taş ve sopalar attı.
  • 22-12-2012, 16:49:38
    #9
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o projeyi başlatan kim. bırakın kılıf bulmayı, savaşçı tutumunu protesto etmişler kendileri savaş açıyor.



    doğru siz oradaki görüntüleri görmeden laf söyleyin. o ateş barikatını ben yaktım gidip. öğrenciler sessiz sessiz otururken birden gaz bombası gelmiş aaaaaaa

    verdiğim linkte bunu okumadın mı
    Tamam başta demişsiniz ki iyi olan kim olursa onun yanındayım? Doğrumu anlamışım?

    Orada iktidar mensubu bir millet vekilinin oğlu olsaydı, polis aynı tepkiyi mi verecekti yoksa ellerini önünde bağlayıp sıraya mı geçicekti?

    Sen öğrenciyi dinliyor musun ki öğrenci seni dinlesin?

    O yukarıda che hayranı vs diye hakaret eden arkadaş Philos arkadaş, hayran olsun, olmasın, övündüğün Uydun o üniversiteden çıktı, Süleyman Demirel'den, Odtüden, Çukurova'dan Cern'e biz öğrenciler, akademisyenler yolladık. Senin küfür ettiğin öğrenciler gibi. Paşalar gibi gidip bizi temsil ettiler, ülkemize nükleere ihtiyaç duymadan enerji gereksinimi kazandıracak alt yapıyı getirmek istediler. Hatta Ankara'ya getirmek istediler.

    Peki senin başbakanın ne yaptı? Boş harcamalar bunlar, boş paralar olmaz dedi, üyelikten vazgeçti. Niye? Nükleere yatırım yapalım diye. Başkaları kazansın biz harcayalım diye.

    İşte senin küfür ettiğin, boş beyinli dediğin kafalar geliştirdi hep bu alt yapıyı.

    Bence yeteri kadar bilmeden sallamamak lazım.