• 20-12-2012, 00:39:39
    #1


    bana 22 aralık dalga geçiceğim insanlara büyük bir şiddetle kınacağım günü hatırlatıcak hep
  • 20-12-2012, 00:42:41
    #2
    kiyamet gelsede kopsak
  • 20-12-2012, 00:45:33
    #3
    MeLaNKoLia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kiyamet gelsede kopsak
    gerçekten bu güzel sözdü
  • 20-12-2012, 00:46:35
    #4
    Sıktı artık.
  • 20-12-2012, 02:16:58
    #5


    fırsatçılar iş başında...