The Hobbit: An Unexpected Journey
11
●694
- 14-12-2012, 14:07:39
- 14-12-2012, 14:19:25beyler altyazılı mı tavsiye edersiniz dublaj mı, dublaj'a giden arkadaşlardan dublaj çok mu kötü?
- 14-12-2012, 14:45:15Genel anlamda dublaj hayal kırıklığı yaratıyor.Alt yazıya gidin.Karakterlerin kendi sesleri ile dublajdaki seslerin etkileyeciliği çok farklı.LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sinema bileti haftaya alcam.Bu hafta izdiham vardır bilet kalmamıştır
Şunuda belirtmek lazım daha devamı gelecek.Seri olarak çekiliyor.
- 14-12-2012, 14:47:24Dublaj filmi izlemem daha iyi. Çok gerekmedikçe dublaj filmi kesinlikle tercih ve tavsiye etmiyorum. Orjinal ses gibisi yoktur.
- 14-12-2012, 15:07:14İstemi Betil'den sonra Gandalf'ı farklı bi seste dinlemek garip olacak.
Edit: Harry Potter'da ki
Dumbledore'u seslendiren Kaya Akarsu seslendirecekmiş.
