LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
beyler altyazılı mı tavsiye edersiniz dublaj mı, dublaj'a giden arkadaşlardan dublaj çok mu kötü?
Genel anlamda dublaj hayal kırıklığı yaratıyor.Alt yazıya gidin.Karakterlerin kendi sesleri ile dublajdaki seslerin etkileyeciliği çok farklı.

Sinema bileti haftaya alcam.Bu hafta izdiham vardır bilet kalmamıştır Şunuda belirtmek lazım daha devamı gelecek.Seri olarak çekiliyor.