Muhteşem bir film olmuştu gerçekten. Fakat filmi 3 parçaya bölmelerinin nedenini anlayamadım. Önce 2 idi, sonra 3 oldu. Daha çooook maceralar var. Filmin sonunda sisli dağları görüyorlar ama neler yaşayacaklar neler. Film, kitaptan bağımsız olarak ilerlemiş sanki.