• 13-12-2012, 23:51:07
    #1
    Orta Dünya yarın 9 yıl sonra geri dönüyor.

  • 14-12-2012, 13:59:04
    #2
    Akşam gitmeyi düşünüyorum
  • 14-12-2012, 14:07:39
    #3
    http://www.youtube.com/watch?v=7tOo2OMUhB8


    Fragmandaki şu kısma hayranım ya bıkmadan dinliyorum
  • 14-12-2012, 14:19:25
    #4
    beyler altyazılı mı tavsiye edersiniz dublaj mı, dublaj'a giden arkadaşlardan dublaj çok mu kötü?
  • 14-12-2012, 14:45:15
    #5
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beyler altyazılı mı tavsiye edersiniz dublaj mı, dublaj'a giden arkadaşlardan dublaj çok mu kötü?
    Genel anlamda dublaj hayal kırıklığı yaratıyor.Alt yazıya gidin.Karakterlerin kendi sesleri ile dublajdaki seslerin etkileyeciliği çok farklı.

    Sinema bileti haftaya alcam.Bu hafta izdiham vardır bilet kalmamıştır Şunuda belirtmek lazım daha devamı gelecek.Seri olarak çekiliyor.
  • 14-12-2012, 14:47:24
    #6
    Kurumsal PLUS
    Dublaj filmi izlemem daha iyi. Çok gerekmedikçe dublaj filmi kesinlikle tercih ve tavsiye etmiyorum. Orjinal ses gibisi yoktur.
  • 14-12-2012, 15:07:14
    #7
    İstemi Betil'den sonra Gandalf'ı farklı bi seste dinlemek garip olacak.

    Edit: Harry Potter'da ki
    Dumbledore'u seslendiren Kaya Akarsu seslendirecekmiş.
  • 14-12-2012, 15:44:19
    #8
    Dünyanın merakla beklediği filmlerden birisi. Bende gitmeyi planlıyorum
  • 15-12-2012, 09:37:01
    #9
    Muhteşem bir film olmuştu gerçekten. Fakat filmi 3 parçaya bölmelerinin nedenini anlayamadım. Önce 2 idi, sonra 3 oldu. Daha çooook maceralar var. Filmin sonunda sisli dağları görüyorlar ama neler yaşayacaklar neler. Film, kitaptan bağımsız olarak ilerlemiş sanki.