• 10-12-2012, 19:02:46
    #19
    30tlden fazla vermem.. vazgectim almiom )
  • 10-12-2012, 20:24:55
    #20
    Ben 300$' a krallar gibi akvaryum kurarım yav...! Bende vermem o parayı, cidden çok pahalıymış.
  • 10-12-2012, 20:35:16
    #21
    Üyeliği durduruldu
    değer ama almayı düşünüyorum ben
  • 10-12-2012, 20:47:24
    #22
    RobinsonCrusoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    değer ama almayı düşünüyorum ben
    hocam 300$ ne akvaryumlar gördüm demin araştırıyordum yine sen bilirsin.
  • 10-12-2012, 22:16:22
    #23
    Üyeliği durduruldu
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 300$ ne akvaryumlar gördüm demin araştırıyordum yine sen bilirsin.
    zevk meselesi ben bu şekil istiyorum yer kaplamayan uğraştırmayan sessiz sade güzel..
  • 11-12-2012, 00:13:35
    #24
    Akvaryum içi süsler dahil değilmiş, o kadar para veriyoruz ayıp ya
  • 11-12-2012, 09:19:40
    #25
    misal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akvaryum içi süsler dahil değilmiş, o kadar para veriyoruz ayıp ya
    Ohara
  • 11-12-2012, 09:36:17
    #26
    Üyeliği durduruldu
    herkes almaktan vazgeçti sanırım
  • 11-12-2012, 09:37:46
    #27
    Alınca fotoğraf çekinde yakından görelim çok merak ettim nasıl duracak