• 09-12-2012, 11:36:21
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Aşağıya yavaş yavaş inin





  • 09-12-2012, 11:41:06
    #2
    Ahah iPhone'dan baktim, arkaya bakarken de bir cift ayak goreydik iyidi
  • 09-12-2012, 12:11:17
    #3
    panoramik çekim akar
  • 09-12-2012, 13:49:08
    #4
    nasil cekmisler anlamadim.
  • 09-12-2012, 18:03:25
    #5
    on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasil cekmisler anlamadim.
    dediğim gibi panoramik çekim. cep telefonlarının bazılarında var mesela. (s2 de var en azından onu bılıyorum )
  • 09-12-2012, 18:56:39
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bunun ördeklisi vardı bi de, aynı bu resimde aşağı iniyodun, en aşağıda ördek sana bakıyodu. Zoekenlisi de vardı tabi