Alın size 3D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Alın size 3D
5
●
523
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Alın size 3D
09-12-2012, 11:36:21
#1
KeaveN88
Üyeliği durduruldu
Aşağıya yavaş yavaş inin
09-12-2012, 11:41:06
#2
Phlegm
Ahah iPhone'dan baktim, arkaya bakarken de bir cift ayak goreydik iyidi
09-12-2012, 12:11:17
#3
Maharaja
panoramik çekim akar
09-12-2012, 13:49:08
#4
on2
nasil cekmisler anlamadim.
09-12-2012, 18:03:25
#5
Maharaja
on2 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
nasil cekmisler anlamadim.
dediğim gibi panoramik çekim. cep telefonlarının bazılarında var mesela. (s2 de var en azından onu bılıyorum
)
09-12-2012, 18:56:39
#6
mt1000
Üyeliği durduruldu
Bunun ördeklisi vardı bi de, aynı bu resimde aşağı iniyodun, en aşağıda ördek sana bakıyodu. Zoekenlisi de vardı tabi
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler