• 09-12-2012, 02:58:26
    #1
    Merhabalar,

    abone olduğum siteden mail adresime posta gelmiş. biletlerin 10 tl den 1 tl e satıldığı yazıyor. ilgilenenler bakabilirler.

    http://www.indirimplus.com/199931--n...yilbasi-bileti
  • 09-12-2012, 03:07:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yok artık 20 tane aldım

    Edit:20 TL ve Üzeri Alışverişlerde 1 TL imiş bilet
  • 09-12-2012, 10:41:50
    #3
    Biz de sevinmiştik
  • 09-12-2012, 10:55:34
    #4
    Sahte değildir dimi verelim 20 adet siparişi?
  • 09-12-2012, 11:08:28
    #5
    Her 20 liralık alışverişte 1 tane çeyrek bilet veriyorlar 1 liraya yani 20 tane bilet almanız için 400 liralık harcama yapmanız gerek.