Merhabalar,

abone olduğum siteden mail adresime posta gelmiş. biletlerin 10 tl den 1 tl e satıldığı yazıyor. ilgilenenler bakabilirler.

http://www.indirimplus.com/199931--n...yilbasi-bileti