• 07-12-2012, 11:51:01
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar 14ünde türkiyede resmi olarak satılacak olan i5 in fiyatını turkcell açıkladı.
    Operatörler arasında iPhone 5 fiyatını açıklayan ilk firma Turkcell oldu. Buna göre iPhone 5'in resmi Türkiye fiyatı 16 GB'lık model için 2149 TL'den başlayacak. 32 GB'lık modelin fiyatı ise 2479 TL, 64 GB'lık versiyonun fiyatı ise 2829 TL olacak.

    fiyat beklediğimden uygun çıktı şahsen. yurtdışı ürünleri 3bin tl civarı satan arkadaşlar acaba fiyatlarını nasıl güncelleyecek merak ediyorum
  • 07-12-2012, 13:27:46
    #2
    sahibinden deki ilanlar yarın 2.000 liranın altına çekilir
  • 07-12-2012, 13:41:21
    #3
    Şu telefonlara bu kadar para verenlere aciyorum resmen.O parayı bir fakir aileye verseniz ne hayır duası alırsınız .
  • 07-12-2012, 14:21:58
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bitGAMER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu telefonlara bu kadar para verenlere aciyorum resmen.O parayı bir fakir aileye verseniz ne hayır duası alırsınız .
    Bi bmwye binmek var bir de tofaşa
  • 07-12-2012, 14:43:02
    #5
    1 hafta önce kıbrıs/girne de sordum herşey dahil 1900 tl + 100 tl telefon kayıt parası 2000 tl ye geliyor oda pazarlıksız fiyatı
  • 07-12-2012, 16:26:57
    #6
    Üyeliği durduruldu
    acırım acırım aceleyle 3 bin tl verip yurtdışı ürünü alan arkadaşlara acırım
  • 07-12-2012, 19:55:07
    #7
    bitGAMER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu telefonlara bu kadar para verenlere aciyorum resmen.O parayı bir fakir aileye verseniz ne hayır duası alırsınız .
    Böyle yorum atanlar kaldımı artık ya arkadaşım adamın zevkine göreki alıyor neden telefon parasını fakire versin? o telefonu alan adam zaten zekatını sadakasını veriyodur vermese bile 3 bin liraya telefon aldı diye ne demek yani onu alacağına fakire verseydin demek.

    Adamın zaten gönlü olduktan sonra 3 bin telefona verir 10 binini fakirlere dağıtır.
    Söyledikleriniz tamamen saçmalık bence.
  • 07-12-2012, 22:29:25
    #8
    Fiyat beklediğinden ucuz çıktı ben2000 e aldım kayıt içinde kıbrısa gitçez iyimi
  • 07-12-2012, 22:40:09
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Parası Olan Alır.

    Yok İse O Paraya Bir renault 9 Veya Brodway Alınabilir