Şu telefonlara bu kadar para verenlere aciyorum resmen.O parayı bir fakir aileye verseniz ne hayır duası alırsınız .
Böyle yorum atanlar kaldımı artık ya arkadaşım adamın zevkine göreki alıyor neden telefon parasını fakire versin? o telefonu alan adam zaten zekatını sadakasını veriyodur vermese bile 3 bin liraya telefon aldı diye ne demek yani onu alacağına fakire verseydin demek.
Adamın zaten gönlü olduktan sonra 3 bin telefona verir 10 binini fakirlere dağıtır.
Söyledikleriniz tamamen saçmalık bence.