Çok önemli Ruhsatımı kaybettim bilgisi olanlar
5
●463
- 07-12-2012, 00:57:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.AlkolikRap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bişey olmaz hocam tutanakta tutturduysanız en fazla tekrar çıkartmak için uğraşırsınız. - 07-12-2012, 01:04:53evet.. kayıp ile ilgili gerekli herşeyi yaptıysanız bir sıkıntı olmayacaktır. siz kayıp halinde yapılması gerekenlerden emin olun sadece.. sonrada vakit kaybetmeden yeniden çıkartmaya bakın.
- 07-12-2012, 01:25:05evet.. ama gazeteyi saklama süresi 10 yıl.. o süre boyunca o gazete saklanmalı..qLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2012, 10:58:48polisler işte tutanak tuttular kayıp ve çalıntı için ruhsatla ilgili baskada yapıcak bişey yok dediler bundan baskayedinumara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya o kadar ücret sorun değil veririm ama bulunur ınsallah ya baskasının eline geçmez tek umudum bu. Yalnız gazete ilanı kısmını yapmadım sanırım buna artık gerek yok diye ögrendım araştırdıgım kadarıyla ama.qLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu konuda hiçbir bilgim yok bu konuyla ılgılı artık gazeteye ilan vermeye gerek yok dıye ogrendım araştırdıgım kadarıyla polislerde bu konuyla ilgili birşey soylemedıler ilan ver vs dıye ama olsa soylerdıler dıye dusunuyorumyedinumara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle