• 07-12-2012, 00:35:40
    #1
    Bulunmuştur 3-4 gün sonra :S :S
  • 07-12-2012, 00:57:44
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    AlkolikRap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar bu gün arabayla öğlen saatlerinde arabayla cıktım sanayiye gittim ordanda dukkana geçtim araba dukkanın onunde duruyordu akşam eve çıkıcam bir baktım ruhsatım yok. Ya evde biryerde düştü yada cebimden araba düştü hiç farkında değilim evi altına üstüne getirdim arabayı altına üstüne getirdim ruhsatım yok bulamadım gitti kara kara düşünüyorum. Sonra gittim karakola tutanak tutturdum çalıntı ve kayıp diye ruhsatım yarında anons geçtiricem belediyeye belkı bınerken ınerken dusurmusumdur bulan olurda getirir bırakır diye zabıtaya 1-2 gün beklemeyi düsünüyorum bu konuda küçük bir yer 25 000 nufuslu umarım yolda dusurmemısımdır evde çıkar inşallah diye dua edıyorum. Şimdi asıl merak ettiğim bu ruhsatla birşey yapabilirlermi en çok korktugum konu bu başıma bi işler gelirmi acaba ordaki bilgilerle birşey yapabilirmi ruhsatta birçok bilgi mevcut. Bilgisi olanlar yardımcı olurlar inşallah içimi rahatlatmam lazım kendimi yedım durdum bu gece

    Bişey olmaz hocam tutanakta tutturduysanız en fazla tekrar çıkartmak için uğraşırsınız.
  • 07-12-2012, 01:04:53
    #3
    evet.. kayıp ile ilgili gerekli herşeyi yaptıysanız bir sıkıntı olmayacaktır. siz kayıp halinde yapılması gerekenlerden emin olun sadece.. sonrada vakit kaybetmeden yeniden çıkartmaya bakın.
  • 07-12-2012, 01:12:04
    #4
    qLd
    Misafir
    gazeteye falan ilan verin hemen, bende kaybetmiştim. polise falan gittim söyledim, 135 tl mi ne ücreti varmış. benimki bulundu bi parkta.

    gazeteye ilan verin, sonra o gazeteden alın hiç bişey yapamazlar. saklayın o gazeteyi bi süre
  • 07-12-2012, 01:25:05
    #5
    qLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gazeteye falan ilan verin hemen, bende kaybetmiştim. polise falan gittim söyledim, 135 tl mi ne ücreti varmış. benimki bulundu bi parkta.

    gazeteye ilan verin, sonra o gazeteden alın hiç bişey yapamazlar. saklayın o gazeteyi bi süre
    evet.. ama gazeteyi saklama süresi 10 yıl.. o süre boyunca o gazete saklanmalı..
  • 07-12-2012, 10:58:48
    #6
    yedinumara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet.. kayıp ile ilgili gerekli herşeyi yaptıysanız bir sıkıntı olmayacaktır. siz kayıp halinde yapılması gerekenlerden emin olun sadece.. sonrada vakit kaybetmeden yeniden çıkartmaya bakın.
    polisler işte tutanak tuttular kayıp ve çalıntı için ruhsatla ilgili baskada yapıcak bişey yok dediler bundan baska

    qLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gazeteye falan ilan verin hemen, bende kaybetmiştim. polise falan gittim söyledim, 135 tl mi ne ücreti varmış. benimki bulundu bi parkta.

    gazeteye ilan verin, sonra o gazeteden alın hiç bişey yapamazlar. saklayın o gazeteyi bi süre
    ya o kadar ücret sorun değil veririm ama bulunur ınsallah ya baskasının eline geçmez tek umudum bu. Yalnız gazete ilanı kısmını yapmadım sanırım buna artık gerek yok diye ögrendım araştırdıgım kadarıyla ama.

    yedinumara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet.. ama gazeteyi saklama süresi 10 yıl.. o süre boyunca o gazete saklanmalı..
    bu konuda hiçbir bilgim yok bu konuyla ılgılı artık gazeteye ilan vermeye gerek yok dıye ogrendım araştırdıgım kadarıyla polislerde bu konuyla ilgili birşey soylemedıler ilan ver vs dıye ama olsa soylerdıler dıye dusunuyorum